Hva er egentlig visuell begeistring?

Vizuelli sin visjon handler om å skape visuell begeistring. De fleste får sikkert noen assosiasjoner i hodet når vi snakker om visuell begeistring, men hva mener vi egentlig med det? Hvordan ser det ut? Og hva er egentlig vitsen med det? Hvilken verdi har det for deg som kunde, at vi i Vizuelli har visuell begeistring som målsetning for alt vi skaper?

Engasjement, glede og bifall

Skal vi tro på bokmålsordboka, så handler begeistring om å skape engasjement, glede og bifall. I følge Det Norske Akademis Ordbok, så handler det om en høy og løftet stemning, jamfør entusiasme. For vår del, så er dette ord som beskriver de følelsene vi ønsker å fremprovosere gjennom det vi skaper på vegne av våre kunder. Vi vil altså at det vi skaper skal vekke følelser hos de som ser det. Følelser som påvirker deres holdning til avsenderen. Følelser som får en fremmed til å bli et bekjentskap, som får en interessent til å bli kunde, og en kunde til å bli en lojal fan. Begeistring kan også ha stor effekt internt. Det er ingen hemmelighet at visuelt begeistrende lokaler har stor effekt på produktiviteten til de som jobber der.

Begeistring er vår benchmark

Det høres jo fint og flott ut, eller hva? Men tilbake til hva det betyr for deg som kunde, at vi i Vizuelli er så opptatt av begeistring. Vi bruker nemlig visjonen vår som en målestokk, som en rettesnor for det vi leverer fra oss. Dette gjelder i prinsippet alt vi lager. Uansett om leveransen vår er noe håndfast som messemateriell, trykksaker eller en hjemmeside, eller om det er noe mer abstrakt som en idé eller et kommunikasjonskonsept, så stiller vi oss spørsmålet: Har dette potensiale til å skape begeistring hos de som eksponeres for det? Vil dette fremprovosere følelser? Vil dette ha en wow-effekt? Hvis svaret er nei, går vi tilbake til tegnebrettet. Målet om begeistring blir som en benchmark som alle leveranser stilles opp mot for å vurdere om det vi har laget når opp eller ikke.

Så når vi sier at vi skal skape visuell begeistring, sier vi egentlig at vi ønsker å skape engasjement, glede og entusiasme, både internt og for dine kunder, og på den måten legge til rette for økt salg for din virksomhet.

Hvis du ønsker å bidra med visuell begeistring til dine kunder, har vi 12 flinke fagfolk på huset som står klare til å begeistre. Kom innom Tunneset 10 for en kopp kaffe, så kan vi snakke om hvordan dine kunder best kan begeistres!

Bilde av visuell begeistring uten tekst

Lyst å vite mer? Ta kontakt:

Jan-Arne Kristiansen

Jan-Arne-Kristiansen. Foto

Kreativ leder
T:  932 46 725
M: jan-arne@vizuelli.no

Kontaktskjema

Siste nytt fra oss på nyhetsbrev