Kom og hør Øysteins foredrag om merkevarebygging på frokostmøte med Harstadregionens Næringsforening torsdag 8. mars.

«La meg slippe å tenke!» er tittelen på foredraget som handler om hvordan du og din bedrift kan bruke merkevarebygging aktivt for å skape vekst. Her vil Øystein bidra med litt praktisk teori, og en rekke spennende eksempler på effektene av å ha fokus på merkevaren din. Dette burde du ikke gå glipp av.

Merkevarebyggingens ultimate mål er nettopp forenkling av valg. En sterk merkevare vil trigges i kundenes bevissthet det øyeblikket et relevant behov oppstår. Da blir valget enkelt for kunden, og forskningen viser til og med at kunden blir mer fornøyd.

I dette foredraget vil Øystein bidra med litt inspirasjon, noen relevante eksempler, og noen enkle tips til hvordan næringslivet i Harstad-regionen kan bruke merkevarebygging til å skape vekst.

Næringsforeningen skriver følgende om Øystein:
– Øystein Ulvær jobber som rådgiver i Vizuelli og flyttet til Harstad sommeren 2017. Han har tidligere jobbet i sju år med merkevarebygging i Orkla og TINE. Han har en mastergrad i strategisk markedsføringsledelse og har sittet som merkevaresjef for noen av Norges aller sterkeste merkevarer. Han brenner for å utvikle pulserende merkevarer, enten det er mot et lokalt, nasjonalt eller internasjonalt marked.

Meld deg på her

Lyst å vite mer? Ta kontakt:

Øystein Hartz Ulvær

Seniorrådgiver
T:  957 63 772
M: oystein@vizuelli.no

Kontaktskjema

Siste nytt fra oss på nyhetsbrev