Seire ved å dele

Harstadkonferansen er blitt Nord-Norges viktigste og mest inspirerende næringslivskonferanse og ble arrangert for 19. gang i år. «Together is magic» var årets tema, og også denne gang fanger programmet opp de viktigste temaene i tiden med noen av de ypperste foredragsholderne fra hele tre land som fortalte om rikets tilstand, digitalisering, sosiale media, byutvikling og ledelses- og kulturbygging.

Vizuelli har utviklet web, temaprofil og konferansemateriell.

Vannflasker. Foto

Resultat:

– Det ble både interessant, lærerikt og humørfylt. Og med fullt hus og 5.26 av 6 mulige poeng på questbacken viser det seg at folk var storfornøyd. Vi er nok en gang meget fornøyd med Vizuellis kreativitet og leveringskvalitet, sier styreleder Kristine Drechsler Hansen i Harstad profileringspool.

Siste nytt fra oss på nyhetsbrev

HarstadkonferansenNotatblokk-omslag. Foto
HarstadkonferansenNotatblokk-oppslag. Foto
Adgangskort. Foto
Vannflasker. Foto

Teamet bak prosjektet:

Roger Johnsen

Roger-Johnsen. Foto

Visuell designer
T:  916 67 199
M: roger@vizuelli.no

Kontaktskjema

Stian Klaussen

Stian-Klaussen. Foto

Fotograf / visuell designer
T:  915 87 064
M: stian@vizuelli.no

Kontaktskjema

Jan-Arne Kristiansen

Jan-Arne-Kristiansen. Foto

Kreativ leder
T:  932 46 725
M: jan-arne@vizuelli.no

Kontaktskjema

Pål Rindahl Olsen

Pål Rindahl Olsen. Foto

Produksjonsoperatør digitaltrykk
T:  974 01 089
M: kopi@vizuelli.no

Kontaktskjema